erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Varför?!?

Publicerad 2012-02-13 16:10:05 i Allmänt

Ola, min kära fästman! ;) Varför har vi inte gjort det tidigare?!?
Jag tycker vi har tagit två oerhört värdefulla beslut!

Nr. 1 - Att flytta till Östersund! Känns skönt att bo här igen. Det är ju så fint!

      

Nr. 2 - Att producera! =) Tänk att vi har en alldeles egen dotter! Fantastiskt!

       

Kommentarer

Postat av: Ola

Publicerad 2012-02-13 19:39:04

Älskling, man måste öva ordentligt innan man gör något skarpt!!! Se sen vad resultatet blev :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela