erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Pappa kom hem...

Publicerad 2012-02-27 08:17:15 i Allmänt

...för vi längtar efter dig!

I fredags kom Ola hem från Sydafrika. Sååå mysigt! Vi har haft en riktigt bra helg tillsammans. I fredags var vi hemma och tog det riktigt lugnt. I lördags var vi ut på stan en sväng och sen så kallade vi in barnvakter från Lit så att jag och Ola skulle kunna gå ut och äta . Tack momma och moffa! Vi hade ett presentkort på T&K som vi fick av Johan och Ale i julklapp. Så tack för maten! =) Vi åt en fantastisk oxfilé med friterade rotsaker. Mmmm... Sist jag och Ola var ut och åt, var Hilda drygt en månad. Då var vi inte så avslappnade, men nu kunde vi sitta lugnt och snicksnacka, äta gott och mysa. 

Igår njöt vi av det fantastiska vinterväder. Nästan så att det kändes som att våren är på intågande. Vi satt i badhusparken med Katarina, Jörgen, Christina och en massa andra människor. Det myllrade verkligen av soldyrkande jämtlänningar.

Ola var så himla go och hade med sig en present var till sina tjejer. Jag fick en jättefin regnjacka som han köpt i Sydafrika och Hilda fick en helt underbar dromedar från Qatar. Hilda och Humphrey blev direkt goda vänner. =)

     

     

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela