erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

För ett halvår sedan...

Publicerad 2012-02-09 21:39:50 i Allmänt

...var vi i nån slags bubbla. Från att ha varit två till att bli tre. Vi hade blivit en liten familj. Vi förstod nog varken vad vi hade gått igenom eller vad som väntade. En fantastisk upplevelse och det har varit ett underbart halvår! Klart en del har varit jobbigt, men den större delen har varit helt fantstisk. Vi har ju en godbit till unge! =) Hilda är oftast en nöjd och glad liten tjej, som verkar trivas med livet!

       
                                                           Hilda 6 månader

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-02-09 23:02:41

Ja, hon är världens finaste lilla godbit!

Postat av: Carro

Publicerad 2012-02-10 09:30:15

Åh, jag vill hem och hänga med dig och Hilda nu. Ni bägge två blir ju bara äldre och äldre ;) Puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela