erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En härlig dag!

Publicerad 2012-04-18 21:03:22 i Allmänt

Vilken tur vi haft då vi blev placerade i vår föräldragrupp. Det var tur att vi hamnade i "fel" grupp, då den vi egentligen skulle tillhöra hade startat innan vi flyttade upp. Trivs riktigt bra med dessa goa människor! =) Idag har alla mammor och barn varit hemma hos Emma och Dexter. Vi blev bjudna på god mat, vi har snackat en massa och barnen har varit högt och lågt och överallt. Vi tittade även på lite av Emmas fina alster och det slutade med att jag beställde två dregglisar till Hilda. Har haft en riktigt bra dag och det är så himla kul att se utvecklingen hos alla småttingar. =) Hilda sover sött och har varit oerhört nöjd och trött efter att hon träffat sina kompisar idag. Jag bjuder på några bilder från dagen.

      

              

      

Det var som sagt barn högt och lågt och överallt! Vi fick se upp var vi satte våra fötter. =)

Kommentarer

Postat av: Sandra Berglin

Publicerad 2012-04-18 21:38:48

Härliga bilder Erika, och som jag sagt förut, Hilda är en riktig sötis! :) Kram till er

Postat av: Ma

Publicerad 2012-04-18 21:44:41

Men vad mysigt!!!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-05-04 08:34:16

Det var en superrolig dag. Synd att jag missade när ni träffades hos er igen. Men det kommer mer tillfällen :) Ha det gott!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela