erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Pysseldag!

Publicerad 2011-10-27 20:22:14 i Allmänt

Vilken härlig dag vi haft! Jag tänkte då det regnade imorse att det skulle bli en grå och tråkig dag... Men det var just vädret som gjorde att jag och Hilda tillät oss att vara inne och bara mysa. Hilda sov 2,5 h på balkongen och då hon vaknade var hon som en liten solstråle.

      

Jag passade på att ta mig tid till något jag verkligen gillar att göra - PYSSLA! =) Jag tillverkade kort och Hilda var på strålande humör tillsammans med mig. Först låg hon och snackade med mig på sitt lilla vis, sen sov hon en liten stund också.

           

Då det gäller pyssel hoppas ju mamman i det här hushållet att hennes dotter kommer att vilja göra henne sällskap i denna hobby. Trots sin ringa ålder har Hilda redan varit med och pysslat med sin mor. =)

                  

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-10-27 22:25:57

Vilken fin liten knubbis du har!! Ser framemot att få träffa henne igen när jag kommer upp i mitten av november!! Kram

Postat av: Ma

Publicerad 2011-10-28 07:39:30

Man är ju glad när man gör nåt roligt! Klart hon kommer gilla att pyssla. Hon har ju en del att brås på... Vilka fina kort ni gjorde! KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela