erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Duktiga tjej!

Publicerad 2011-10-05 16:08:28 i Allmänt

Det sker nya framsteg hela tiden för vår lilla tös, som nu är 8 veckor. Det är så häftigt att få följa ett barns utveckling på det här sättet som jag får göra nu när jag själv är förälder.

Hilda ler, skrattar, "pratar" och hon blir piggare och starkare för var dag som går. Hon tycker nog själv att hon är himla smart, då hon lärt sig fejkgråta/gnälla. Men, som jag sa till Carro tidigare idag, 27 år ska väl göra sitt till, så än så länge överlistar mamman sin dotter. En vacker dag står hon där och är klokare än sin mor (hur det nu ska gå till!?! Hehe...) och lindar mig runt sitt lillfinger.

Igår var vi på öppna förskolan för första, men absolut inte sista gången. Riktigt kul att få se lite andra mammor och barn. Tisdagar är dessutom för barn mellan 0-6 månader, vilket gör att man är i samma sist. Kul!

Bjuder på några fina bilder av lilltösen min, som är en riktigt nöjd och glad tjej.

                  

     

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2011-10-05 21:26:41

Såå fina bilder på "lillchefen". Kram på er!

Postat av: Carro

Publicerad 2011-10-07 11:34:21

Du ser, jag var inte helt ute å cyklade när jag drömde att hon kunde prata redan. Lillfian!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela