erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Njuter av vår och värme

Publicerad 2011-05-04 19:25:54 i Allmänt

Efter påsk följde min kära svärmor med oss till Skövde. Då vi jobbat under dagarna har hon fått roa sig på egen hand. Men då väl helgen kom och vi var lediga, bestämde vi att vi skulle njuta av att våren och värmen dykt upp. Vi var ute och promenerade på uppe på Billingen, åkte till Hjo och strosade nere i hamnen, åt god mat och hade en riktigt bra helg. Nu har hon återvänt till Jämtland igen... men snart kommer vi efter.

        

                 

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2011-05-04 21:35:50

Vad roligt att ni fick med mig också på en bild, en morgonbild. Inte så illa :) Längtar efter er! Nu får maj månad skynda sig att ta slut. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela