erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

vecka 34... 46 dagar kvar?

Publicerad 2011-06-23 15:35:06 i Allmänt

Mycket händer och mycket kan hända framöver... Spännande!

Vi har kommit in i vår underbara lägenhet på Frösön. Vi trivs redan riktigt bra i den! =)

Jobbar på mitt nya jobb sedan 1 juni. Det funkar riktigt bra. Men det börjar kännas angeläget att vila upp sig inför det som komma skall snart. Så jag jobbar nog bara en vecka till som det ser ut. Allt har varit lite oklart, men det verkar bli så i alla fall.

Jag börjar längta efter det lilla livet som busar runt inne i magen. Men den får se till och busa några veckor till, för att allt ska bli så bra som möjligt. Men tiden rusar ju fram, så snart är vi ju där! =)

Kommentarer

Postat av: kat

Publicerad 2011-06-24 17:38:42

jag längtgar tills det är dags!

Postat av: Ma

Publicerad 2011-06-27 13:06:37

Känns längesedan jag fick klappa om magen nu. Vi får ses i veckan och ändra på det. KRAM!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela