erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Skattjakten 2010

Publicerad 2010-09-05 19:55:40 i Allmänt





Lördag kl. 06.54 anlände tåget till Östersund. Där blev jag upphämtad av päronen och vi drog raka spåret till fjälls med ett kort stopp i stugan för att anpassa sig till rätt klädkod. En härlig dag med både sol, blåst, fikapauser, renar och flera stopp där vi fick gräva fram vårt guld. Tyvärr var det några rövare som varit där innan oss och plockat åt sig av skatten på flera av våra ställen. Vi avslutade vår dag med tre slitna kroppar och en mil i benen, men nöjda över att få bära hem 35 liter guld! Det är bara en sak jag funderar över... Var höll prinsen till i år? I natt återvänder jag söderut med en del av skatten och tillräckligt mycket fjälluft i mina lungor, för att klara mig till nästa år.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-09-06 16:14:38

Ser gott ut det där, när blir jag bjuden på middag?

Postat av: Petra

Publicerad 2010-09-06 22:11:09

Härliga kantarell bilder!

Postat av: Ma

Publicerad 2010-09-07 07:54:16

Vilken härlig helg vi hade! Nej, vi hittade ingen prins, men renar och nära på en björn... Ät gott! Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela