erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Värmande i ruskvädret som råder...

Publicerad 2010-11-13 17:42:56 i Allmänt

- en kopp te
- ett väldoftande skumbad
- ord från förälder (inom yrket) att man är professionell
- en mysig kram
- ord från kollega att man är arbetsplatsens lilla blomma
- en god middag
- ett härligt telefonsamtal med någon när och kär
- att elda ljus i hela lägenheten
- en busig puss
- finaste familjen
- alla goa, kompetenta, överraskande små knoddar på jobbet
- synen av min betydelsefulla ring på mitt finger
- en ruta mörk choklad
- att den mysiga julen närmar sig
- en inspirerande föreläsning (inom Reggio Emilia)
- världens bästa fästman
- en eldig kyss
- en mysfika på ett café
- en stickning i min hand
- härligaste vänner
- minnen från fantastiska händelser
- en filt över mig i soffan
- kärlek
- alla drömmar och fantasier jag bär på... 

Kommentarer

Postat av: kat

Publicerad 2010-11-15 09:12:31

m mm mmmm! härligt när man tänker på allt mysigt som man har runt omkring en. inspirerande!

Postat av: Ma

Publicerad 2010-11-15 21:02:26

Härligt att ta fram så mycket positivt man faktiskt har omkring sig. Det borde vi alla tänka på att göra mer. Allt går ju så mycket lättare då. Du är en toppentjej! KRAM

Postat av: Ellabella

Publicerad 2010-11-16 23:48:18

Jag saknar dig Ejan min! Hoppas vi ses snart!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela