erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Minisemester på Öland

Publicerad 2010-06-27 20:38:27 i Allmänt

I torsdags packade jag och Ola bilen och siktade på att åka mot östkusten. Inga färdiga planer, men tält och packning var med för att vi skulle klara oss över helgen. Då vi åkt en stund fick jag ett himla trevligt samtal. Jag blev erbjuden en fast tjänst på en förskola. Så himla skoj! Bra start på helgen! =) Vi bestämde oss att vi skulle åka till Öland, då ingen av oss tidigare varit där. Då vi kom över bron beslutade vi oss för att åka norrut. Det slutade med att vi hamnade i Böda hamn. En lugn camping nere vid en helt fantastisk strand. Vi solade och badade (kallt!), hyrde cyklar och åkte ut på äventyr, promenerade en hel del, spelade spel, besökte puben "Kapten Blåskägg" och lagade god mat. Korten längst ner är från vår midsommarmiddag. =) Vi hade en helt fantastisk liten minisemester som avslutades med att vi åkte förbi Vimmerby där Carro och Eskil m.fl. hade firat midsommar. Kul att få träffa de lite också! =) Nu är vi hemma och myser då vi tänker tillbaka på vår resa.

      

     

     

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-06-28 14:27:21

Åhh, vad superhärligt de ser ut som ni haft det.

Fint kort på er i solnedgången.

Hälsa Ola att han borde köpa sig en damhoj, den passar han som handen i handsken, hahahaha :P

Postat av: Petra

Publicerad 2010-06-28 14:40:38

...GRATTIS TILL JOBBET...

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-06-28 19:32:56

Grattis till jobbet! Skönt!! Hoppas vi ses nåt i sommar i Jämtland! Kram

Postat av: Eja

Publicerad 2010-06-28 22:29:09

Tackar och bockar! =)

Postat av: Ma

Publicerad 2010-06-30 23:38:20

Grattis till både det ena och det andra!!! Vilken härlig midsommar ni hade på Öland. Vem var fotografen ni hade med er på cykelturen???

Lägtar efter er. Snart så.... KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela