erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Vinterpromenad i Skövde

Publicerad 2010-02-21 19:07:35 i Allmänt

Vi norrlänningar, som numera bor söderut, har verkligen haft möjligheten att känna oss som hemma i vinter. Det är helt galet vad mycket snö det har varit här nere i södra Sverige och kallgraderna har hållt i sig. Helt underbart har det varit, förutom att det blir lite smått kaotiskt då det kommer mycket snö här. Beredskapen är inte som "hemma". Idag var jag och sambon ute och gick i vinterlandet Skövde. Bjuder på lite tjusiga bilder från promenaden. Vissa förare har lite jobb att göra innan de kan åka en tur med sin bil. ;)

  

         

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2010-02-21 21:34:54

Oj, vad snö ni har fått. Härligt med fiktig vinter, eller hur? Ni har faktiskt mer snö än vad vi har i Lit. En täck-kjol är i alla fall på väg. Kan behövas, som det ser ut :-) KRAM

Postat av: kat

Publicerad 2010-02-22 10:59:11

mysigt det såg ut vännen!! hoppas ni har det gott i snön! jag saknar dej! kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela