erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En mysig helg - Skövde/Åbo/Stockholm

Publicerad 2009-10-06 21:16:22 i Allmänt

Vi packade våra väskor och gav oss ut på tur!

I vår deluxhytt:



Fix för äventyr på båten:


Lördagen inleddes med frukostbuffé och finväder:


Ola fyllde år, så det var klart han skulle firas! =) När vi kom till Stockholm tog vi in på hotell också och ett måste då man bor på hotell är ju att hoppa i sängen:



Vi har haft en oerhört mysig helg!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2009-10-06 22:14:20

Känns nästan som om man åkte med, genom de fina bilderna. Kul att se! Vilken tur att ni slapp ovädret som det hade varnats för! Kram på er!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-10-13 17:54:21

Vad mysigt nu har det hela tiden :) Ska ni inte komma till Uppsala å mysa lite också? :)

Postat av: kat

Publicerad 2009-10-21 10:47:01

två små apor hoppade i sängen... =) såg ut som en härlig resa!

Postat av: Josefine

Publicerad 2009-11-26 21:59:55

vad mysigt!



roligt med alla bilder oxå!

Skövde, nära där jag bor =)

Postat av: Josefine ○○○

Publicerad 2009-11-28 20:10:04

Hejsan.



Tack så hemskt mycket. Jag blev jätte glad över din fina kommentar.

Jag bor i Mariestad. Bor du i Skövde?

alltid roligt med nya kontakter.

Hoppas allt är bra?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela