erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Rundvandring på pensionatet

Publicerad 2009-05-26 12:21:55 i Allmänt

Jag tänkte att jag skulle bjuda er på en rundvandring på pensionat Oscars Annersa.


              Hallen                                          Köket                                     Badrummet
                         

                                                           Vardagsrummet
           

                                    Sovrummet                                                  Sambon på balkongen
           

                                               Vi trivs jättbra i vår lägenhet! =)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2009-06-04 19:09:00

Vad fint ni har fått till det!!! En mysig lägenhet. kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela