erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Pensionatet öppnar igen!

Publicerad 2009-05-19 18:32:31 i Allmänt

Imorgon får pensionat Oscars Annersa finbesök från norr igen. Ryktet måste ha spridit sig som en löpeld i norr om vår goda service, med tanke på att de flesta gästerna kommer norrifrån. Det är dags för den ena delägarens föräldrar att komma hit och se hur vi fått till det här i Skövde.

Annars har vi det gott. Vi jobbar på. Den ena på hemmaplan medan den andra är i vår hufvudstad och sliter på veckorna. Därför ser vi till att njuta ordentligt på helgerna. Helgen som var har vi byggt lite mer på vårt bo och därefter tog vi oss en tur till Simsjön för att njuta av det fina vädret.

                 

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2009-05-19 19:45:34

Ja, i måra kommer vi... KUL!!! Längtar!!!

kram

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-05-20 00:16:16

Vad fin du är i håret! Vad annorlunda att se dig utan lugg. :) Låter som att livet leker -härligt! Kram kram från huvudstaden.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-20 20:26:59

klart det bästa pensionat jag fått äran att bo på!

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-05-20 22:14:39

ja, pensionatet va grymt! härligt! ha de så härligt nu med päronen! kram

Postat av: Hannah

Publicerad 2009-05-21 10:08:39

Det var jag som skrev "klart det bästa pensionat jag fått äran att bo på!" kramar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela