erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Jag har och jag ska...

Publicerad 2009-06-01 21:46:27 i Allmänt

Jag har...
* ...fått jobb i höst! =)
* ...fått kontakt med en go tjej som heter Evelina, här i Skövde
* ...tillsammans med sambon, varit på after work med Evelina och hennes Andreas (i fredags)
* ...tillsammans med karln min, varit i Bolougnerskogen och haft picknick (igår)
* ...blivit delägare av ett tält idag (som ska användas flitigt!)
* ...just varit iväg och vaccinerat mig mot TBE (första dosen)

                  

Jag ska...
* ...njuta av att vara ledig flera veckor i sommar (30 juni - 10 augusti)
* ...packa lite innan jag lägger mig
* ...åka norrut imorgon! =)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2009-06-01 21:50:26

Välkommen hem! Roligt!!! Då ska vi kramas!

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-06-02 11:15:22

Vad roligt att du har träffat på en till Evelina. :) Grattis igen till jobbet!

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-06-07 13:30:13

låter som att livet leker!! härligt! kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela