erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Visst är det härligt med uppskattning?

Publicerad 2009-07-01 10:39:24 i Allmänt

Igår arbetade jag min sista dag innan semester. Underbart skönt samtidigt som det känns lite vemodigt med tanke på att det var sista dagen med just dessa barn och personal. Efter sommaren ska jag arbeta på en annan avdelning.

Jag har ju jobbat en termin nu och personer har tackat mig för mitt arbete och att jag bemöter dem på så bra sätt och att de kommer att sakna mig och så. Det är ju helt underbart att höra att folk gillar det jag gör, både stora och små. Jag har fått så mycket fina sommarpresenter av dessa härliga människor, vilket jag verkligen inte hade väntat mig.

      

Fick dessutom en blötpuss på kinden innan jag skulle gå från jobbet igår. Den kom från den sexåriga kille som kallat mig gos-smulan den sista veckan. =)

Kommentarer

Postat av: kat

Publicerad 2009-07-01 23:43:15

tro jag det, att dom gillar dej!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela