erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Hälsning från biblioteket...

Publicerad 2009-01-27 13:33:39 i Allmänt

Eftersom vi inte har fått ordning på vårt internet i lägenheten än, så har jag fått pallra mig hit till biblioteket i Skövde för att fixa lite saker. Passar även på att skriva ett litet inlägg här. Ska skriva mer så fort internet är igång...

Det här hänt en hel del saker sedan jag flyttade till Skövde. Varit på två intevjuer och fått två jobb... Tackat ja till ett. Ska vikariera första dagen imorgon. Spännande! Så det börjar ordna upp sig. =)

Skriver mer sen... Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-01-27 17:52:50

Åh fick du det andra jobbet som du så gärna ville ha? Man får gratulera =) Du kommer få det helt fantastiskt där nere...men Uppsala är en underbar person fattigare nu. Du får uppdatera bloggen ofta så man har lite koll på dig. Jag är ju nu van att veta vad du har för dig dagligen ;) ta hand om dig! vi hörs! puss

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-01-29 19:00:36

Håller med Sanna. Nu får du uppdatera lite oftare! Roligt med jobben! Vi hörs! Kramar

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-01-29 22:15:57

härligt jobbat!! allt ordnar sej till slut! lycka till me jobben! tomt här i uppsala.. kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela