erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Mmm...

Publicerad 2009-02-23 21:21:48 i Allmänt

Det fortsätter att hända grejer här hos oss... Vi fortsätter med vår inrednings- och köpnoja. Men det är kul och det blir fint.

I fredags var jag ut med jobbet och svirade lite. Kul! Vi spelade bowling och åt god mat. Jag blev 2a i bowlingen och ingick i det bästa laget vilket ledde till presentkort på bowling. Det var en riktigt trevlig kväll!

I morgon är det ju fettisdag, så jag och sambon bakade semlor igår. Här får ni ett smakprov:

                                                   

Kommentarer

Postat av: katarina

Publicerad 2009-02-25 10:30:06

dom såg riktigt smarriga ut! men det är för att man inte ser sassa brassa mandelmassan!!

Postat av: Ma

Publicerad 2009-02-25 19:08:07

Vilka bullar ni gjort! Jag smaskade också semlor. Vet du vem som hade bakat? Torsten bagare! Ha det! Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela