erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Jobba och inreda

Publicerad 2009-02-13 19:07:33 i Allmänt

Till mina trogna läsare måste jag börja med att be om ursäkt... Jag antar att ni är nyfikna på vad som händer här i Skövde. Och anledningen till att jag inte skrivit på länge är för att jag har ganska fullt upp. Jag jobbar och står i (vissa dagar) och de dagar som jag inte jobbar försöker jag få ordning på lägenheten.


Igår eftermiddag drog jag och sambon iväg till Ikea i Jönköping (trots att inte Carro fanns i stan) och köpte lite mer möbler. Dagen har gått ut på att skruva möbler medan karln min varit och jobbat. Så nu har vi en ny soffa, en fåtölj, ett soffbord, ett skåp med en vitrindel, en tv-bänk. Skoj! Den gamla soffgruppen och soffbordet är borta. Vi lade ut det på blocket och vips, så var det borta. Nu är det bara den gamla tv-möbeln och ett vitrinskåp som ska säljas innan vi får ordning på det här stället. Just nu badar vi i både kartonger och möbler. =) Kartongerna ska vi göra något åt nu på en gång.

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2009-02-13 19:51:39

Hej vad gärna med och tävla i min blogg om en Voodoll. Skulle vara riktigt roligt om du kunde delta. Jag länkar alla som deltar i min blogg sen efter tävlingen.

Ha en bra fredagskväll

/Denise

Postat av: Ma

Publicerad 2009-02-13 22:50:06

Längtar efter att få se hur ni har det! Verkar bli toppen! Se till att inte bara bad i kartonger - ta ett bad i karet också. Vet att du gillar det. Längtar efter er! kram Ma

Postat av: Carro

Publicerad 2009-02-15 20:07:25

Åh vad nyfiken jag blir! Jag håller tummarna att jag får en inbjudan till att få se hur ni har det innan jag flyttar söderut (ta det som en pik...) Kram hjärtat!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela