erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Två hårt arbetande kvinnor

Publicerad 2008-11-22 10:04:16 i Allmänt

Det var en gång två författare... forskare... lärarstudenter... =)

              

Just nu har jag och Sanna en liten paus i vårt arbete. I torsdags vid lunch skickade vi in ett utkast av arbetet till vår handledare. Hon ska läsa det i helgen och sen ska vi träffa henne och gå igenom vår text på måndag. Det ska bli spännande att höra vad hon har att säga om det. Tycker hon att vi gjort ett bra jobb och att vi är på rätt spår så har vi kommit riktigt långt med vårt arbete, annars kommer vi nog ha en hel del att göra... Vi inväntar domen, men tills dess kan vi fortsätta att vara glada över det vi hittills har gjort. Kanske annorlunda miner på måndag eftermiddag.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-11-22 17:50:05

Va fina ni är!

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-11-22 20:27:54

Klockrent MVG redan ;) härligt att få vara med på bloggen, som jag har tjatat haha. Hoppas du har kunnat njuta av ledigheten för vi vet ju inte riktigt hur länge den varar. Underbart arbete iaf! puss

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-11-24 16:51:13

Jag måste få läsa er uppsats sen! Jag tror att det är superbra! :) Hoppas att ni fick bra feedback! Ses på torsdag, kram kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela