erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

"Voffo är'e på dette vise?"

Publicerad 2008-05-19 20:45:43 i Allmänt

image115

Tiden går så oerhört fort! Om drygt en vecka byter dessa orter avstånd med varandra...
Det är inte så att jag åker någonstans, utan det är verkligen så att ortsnamnen byter
plats på skylten. Om drygt en vecka är två 7,5 poängs-tentor gjorda och förhoppningsvis
klarade! Sen kommer ju älsklinga mi hem på sin första ledighet. Mysigt! Jag längtar... =)
Men det är tur att jag trivs bra med min vardag trots allt! =) Jag har många gobitar, både
på nära avstånd och ett telefonsamtal eller ett brev bort. Dessa personer förgyller verkligen
min vardag. Ser fram emot sommaren då de flesta kommer att vara på nära avstånd. Mys! 

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2008-05-19 21:56:42

Vad härligt att ha så mycket att se fram emot. Tentorna fixar du alldeles säkert och sen... underbara dagar med Ola, Johans bröllop och hem till Lit. SOMMAR!!! Jag har också en massa att se fram emot som du vet. Kul! Puss och kram

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-05-19 22:08:18

tack för ikväll, vännen!! mkt värt å ha er på nära avstånd! kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-20 05:04:43

Om en vecka är jag på väg hem till dig älskling. Supermysigt!!! ÄLskar dig, pusspuss

Postat av: Kristin

Publicerad 2008-05-20 11:16:27

Hej gumman...åhhh va härligt det låter, nu är det inte långt kvar! Skönt att du är så stark, men det visste vi väl redan, eller hur? Jag håller tummarna för dina tentor å sen är det bara den allra allra sista terminen kvar! Skönt å lite skrämmande känns det som! Men ha det så bra! Kram på dig!

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-05-20 11:28:17

Jag säger som du skulle sagt, underbart! Jag hoppas att första halvan av sommaren bara springer iväg så att jag får komma hem snart och umgås med er. Om inte annat så håller jag tummarna för nästa helg... Kram jenta mi!

Postat av: kat

Publicerad 2008-05-20 17:49:26

vilken bild!! =) jag ska göra mitt bästa för att vara en bra avlastning fram till tentorna å fram till att ola kommer. jag ska försöka vara en bra paus någon gång emellanåt utan att störa för mkt =)
när ola kommer ska jag försöka att inte störa alls =) krmar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela