erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Nära-får-upplevelse & armar i världsklass...

Publicerad 2008-05-25 11:30:04 i Allmänt

Vilken härlig helg jag haft!

Fredagen var det middag o vin med frugan o söstra mi. Lax, rotsaker o rödvin! Mmmm...

Mitt på dagen igår så tog samma trio på sig sin hajk-utrustning (gympadojjor, ryggsäckar o matsäck) o vandrade ut till Hågadalen. Sååå mysigt! Utan att överdriva kan jag påstå att jag då hade en nära-får-upplevelse. =) Då vi kom på den tokiga idéen att vi skulle mata ett får med baguette, så tyckte alla fåren att det var spännande... Då var det dags att fly. Haha! Sen hade vi får i hasorna tills vi lyckades komma på säker mark igen. 


                                                        
                 mysigt i Hågadalen                                   trion                                     nära-får-upplevelse


På lördagskvällen var det dags för nya äventyr med trion. Kickan o Maria hade inflyttningsfest kombinerat med schlagerafton. Riktigt skoj! Under kvällens gång fick jag nog den mest konstiga komplimangen jag någonsin fått: "Dina armar är ju i världsklass..." Hmm..? Diskussionen uppkom efter att Norges bidrag varit, då killen först tyckte att tjejen som sjöng var väldigt söt... tills han såg hennes armar som han inte alls tyckte om! Haha... Men det är inte illa att ha ideal-armar i världsklass! ;)

Idag är det tentaplugg som gäller... I morgon kan jag sätta ett kryss för att den ena tentan är gjord. Skönt!

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-05-25 15:30:25

Ja du, frun... Helgen har varit grym. MEN jag gillar inte den där får-delen av helgen!! Usch! Tur att de fanns en stor sten att gömma sej bakom;-) Puss

Postat av: Ella

Publicerad 2008-05-25 20:25:29

Låter som ni haft de jättemysigt i helgen! Men spara på lite mysigheter till i sommar också så man får vara med på ett hörn... ; ) kramar i massor å lycka till i morron!

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-05-26 10:38:20

Ursäkta mig Erika, men de som är på bilderna är INTE får, det kallas getter :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-02 22:00:31

fan vilka snygga blondiner på stenen!! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela