erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Kroppens försvar...

Publicerad 2008-05-07 08:47:54 i Allmänt

Visst är väl kroppen bland det mest underliga som finns..? Ibland gör den som man själv vill och ibland gör den precis som den själv vill. Då man har sin karl så långt bort som jag har borde det väl kännas jobbigare och saknaden och längtan borde vara enorm. Men, jag tror att min kropp hade gått in i något slags försvar, fram till i morse. Att inte höras med den man älskar mest och att inte kunna höra av sig till honom då man känner för det är frustrerande(!) Där av tror jag att kroppen stängt av de känslorna den här första veckan då karln är iväg. (En vecka har gått! Check!). I morse väcktes jag av ett samtal från min älskade. Underbar känsla! Kändes som en mysig puss på kinden följt av orden: "God morgon älskling..."


Det sprätter i kroppen på mig och jag vill bara öppna fönstret och skrika att Ola är den allra bästa! Kastar en massa slängpussar hela vägen från Uppsala till Afghanistan... Hoppas de är så kraftfulla att de orkar hela vägen fram.

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-05-07 18:08:11

de orkar ända fram, tro mej! han känner det! puss

Postat av: Ma

Publicerad 2008-05-07 22:03:00

Tror inte han hör, men vet att han känner. Vilken toppenkille! Passar en toppentjej! Puss och kram

Postat av: k

Publicerad 2008-05-08 08:35:34

jag vet att det inte går att kompencera, och att jag i många avseenden är ett torftigt substitut för en redig karl. men där jag kan, ska jag fylla upp de tomrum som går. och när jag inte kan, kan vi gå på väst och köpa choklad som hjälp på traven!? han är tillbaks på ett kick ska ru se!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela