erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Är det någon som påstår att det är trist att fylla år?

Publicerad 2008-05-23 09:48:51 i Allmänt

Jag hade en helt fantastisk dag igår! Huuur mysigt som helst... =)
Tack alla gobitar som förgyllde den.

Sammanfattning:
* Ola ringde o väckte mig vid 06.50 (4 minuter senare hade han prickat in självaste "födelsedagstiden") Underbart mysigt att få ligga o snicksnacka lite med sin älskling på morgonen. =)
* En halvtimme senare kommer det in två tjejer som verkligen tar mig på bar gärning... Mysfrukost på säng!
* En syrénbukett stod i köket och förgyllde vår korridor till min ära.
* Lite tentaplugg blev det trots allt.... men det var inte mkt!
* Då posten kom hade jag en massa fina kort o brev att hämta. Härligt!
* Skrapade lotter.
* Bakade en tårta.
* Samtal och sms inkom under hela dagen...
* Kl 17.30 (då jag står o förbereder tjejmiddagen) dyker blombudet Oskar upp med en helt ljuvlig bukett med rosor. Det var ju inte från Oskar, utan från Ola. Inte annat än att man blev rörd... En sådan vacker bukett har jag aldrig fått i heeela mitt 24-åriga liv. 
* Kl 18.00 dök det upp 3 goa tjejer (Sanna, Evelina o Carro) som åt middag och myste tillsammans med mig hela kvällen. Vid halv 10 fick vi tillökning då de morgonpigga tjejerna (Kat o Jonna) dök upp o åt lite tårta med oss.
* Kvällen avslutades med lite mysprat med Katten på min säng. Vid 01-tiden kom jag i säng, glad och trött efter dagens bravader... =)
                                                            

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-05-23 14:36:49

Ja det var härligt att få vara med och fira din födelsedag! och dessutom blev man bjuden på en sådan fin middag med tårta. Vi har en underbar höst framför oss ;) Kramar till dig tjejen!

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-05-23 16:22:28

Kul å få va me å fira dej på din dag! kram

Postat av: Ellabella

Publicerad 2008-05-23 18:26:12

En fin bukett blommor til en fin tjej! Vilken man du har! :)

Postat av: Kristin

Publicerad 2008-05-26 09:47:00

Hej gumman...grattis i efterskott!!! Åh det lät som en riktigt härlig födelsedag! Ola, han kan han! Det såg riktigt gott ut med tårta där =) Hoppas ni hade det trevligt! Kram på dig!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-02 21:58:18

du borde fylla år oftare =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela