erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Vackra vita vinter...

Publicerad 2008-03-28 09:43:46 i Allmänt

Här är lite bilder från påsken 2008. Jag förstår mer och mer varför jag saknar jämtland...


                 
                                                 


                                          


"Ju äldre man blir desto klokare blir man..."

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-03-28 11:20:01

Ser ut som om även du haft en grym påsk, jämtland är kanske inte helt fel ändå... :)

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-03-28 15:34:25

håller helt me!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela