erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Stolt lillasyster!

Publicerad 2008-06-18 20:06:58 i Allmänt

Min storebror har verkligen gått och blivit stor! I helgen var jag i Göteborg, som gäst på min brors bröllop. Det var verkligen huuur fint som helst! En väldigt lyckad helg!

Fredagen - jag, mamma, pappa, Magnus (min kusin) och Iréne (Magnus tjej) packade oss in i vår bil och styrde mot Göteborg. Då vi kom fram åt vi middag hemma hos Johan och hans nuvarande fru Alejandra. =) De hade ju "bara" fem gäster sedan innan. Så det blev fullt hus. Men vi fem från Lit såg till att bo på ett hotell istället.

Lördagen - den stora dagen! =) Bröllop i stadshuset, spårvagnsresa (där jag fick i uppgift att vingla runt med champagneflaskor och bjuda alla gästerna). Sedan var det dags för middag på restaurangen Linné-terassen. Det blev en riktigt lyckad kväll med både gamla och nya ansikten.

Söndagen - Picknickdags med de bröllopsgästerna som orkade sig upp. =) Men vädret tillät inte picknick i det gröna... Det fick bli hemma hos det nyblivna brudparet istället! 


                         
                 ...innan...                        ...vigseln...                       ...efter...                     ...spårvagnstur...

                        
               ...några av gästerna...              ...jag och brorshustrun...          ...familjen Oscarsson...

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-06-21 12:54:36

Vad härligt ni ser ut att ha det :)

Postat av: kat

Publicerad 2008-06-23 00:29:34

härligt att få se lite bilder!! jag vill också!! =) kramar

Postat av: Kristin

Publicerad 2008-06-23 12:26:50

Åhh vilka fina bilder...det lät som en lyckad helg!!! Lyckades du hålla inne tårarna??? =) Va roligt föresten med Sanna, måste vi fira henne sen när hon kommer hem! Kram på dig!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela