erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Sommarlov!

Publicerad 2008-06-11 11:12:54 i Allmänt

Jag har haft en helt underbar start på mitt "sommarlov". Ola kom hem på sin första ledighet den 28 maj. Jag skrev sista tentan den 29 maj och då jag skrivit klart var vi på resia och bokade en sista minuten till Marmaris i Turkiet. Dagen därpå drog vi iväg... En vecka av värme, sol, bad, äventyr, kärlek, god mat, drinkar, mys och en massa galenskap!


Ledighet
- Hotellet, stranden och poolen.


         


Äventyr
- Minaret, anfiteater, utsikt över Marmaris, båttur till Ichmeler, marknad och gamla stan.

         

         

         


                                          Vi har haft det heeelt underbart!

                                                 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-06-11 18:12:27

Åh vad mysigt ni ser ut att haft det, blir lite avundsjuk, jag som fått tillbringa dagarna på något så exotisk som Vätterstranden :) Kram!!

Postat av: Ma

Publicerad 2008-06-11 21:06:16

Vad härligt ni verkar ha haft det och vad fina ni är!!! Snart sticker vi också... :) Puss!

Postat av: Kristin

Publicerad 2008-06-15 21:37:53

Åh gud så härligt det ser ut! Va skönt att ni haft det bra...det gjorde ni helt rätt i å dra iväg en sväng, vilka himla fina bilder! Nu har du nåt som du kan se tillbaka på! kramar om

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-06-16 21:59:28

Vilka härliga bilder! Det är ju helt underbart att komma iväg lite.. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela