erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Midsommarhälsning...

Publicerad 2008-06-18 20:15:12 i Allmänt

I morse då jag satt och läste ÖP (ÖstersundsPosten) vid frukostbordet, dök en något oväntad bild upp framför mina ögon. Det var en midsommarhälsning från Jämtarna i Afghanistan. Karln min sitter längst ner till vänster. Skoj! =) Det var en hälsning till nära och kära... jag tar åt mig. =)


Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2008-06-23 12:28:29

haha..va roligt...vilken överraskning!!! Klart du ska ta åt dig, jag tror (om jag "känner" din karl rätt) att hälsningen nog BARA var till DIG! Hoppas du har det bra där uppe...kramar till dig!

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-06-28 23:55:07

Hej!

Jag har börjat följa din blogg, för den är så spännande och...

1. Myyysig

2. Galen och tokig

3. Rolig

4. Härliga bilder

Du verkar ha ett så himla bra liv med alla dina vänner, din mysiga familj och inte minst din karl. Ni ser så himla fina ut tillsammans. Ha en galet mysig sommar!

Jag ser fram emot ditt nästa spännande inlägg!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela