erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Ut med det gamla, in med det nya...

Publicerad 2008-04-03 21:48:08 i Allmänt

...ut med vinterjackan, in med vårjackan.
Har redan hunnit äta en cupidosallad o myst i solen nere vid ån. Underbart!

                                 

...ut med två gamla kurser, in med två nya kurser.
Har haft två 7,5 poängstentor inom loppet av en vecka! Underbart då kurserna ligger parallellt... (eller inte...). Men nu är det gjort o vi skålade bort tentorna rejält. Härligt! =) Nu har två nya kurser kört igång. Ingen rast o ingen ro...

...ut med förkylningen, in med pigga Erika.
Jag och "söstra mi" var ute o joggade i stadsskogen idag. Underbart skönt... Tyvärr lite kallare idag. Men jag tror att solen o värmen kommer tillbaka snart. Duktiga var vi i alla fall. =)

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-04-03 22:20:28

härligt me våren du! även om den fick sej ett bakslag idag... men men, nya tag till helgen hoppas vi!! massa kram

Postat av: Ma

Publicerad 2008-04-08 19:14:23

I dag får du nog plocka fram vinterjackan igen. Hörde ju att det snöade lite i Uppsala i kväll. Brorsan hade snö i går i Göteborg!!! Vi fick snö i Jämtland i går (kanske 5-10 cm!) och jag som hade hittat några tussilago i helgen. Trist! Kul att läsa din sida och att få se fina kort på er - söstra, Ola, dig och Uppsala! KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela