erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En helg full av mys...

Publicerad 2008-04-26 22:40:51 i Allmänt

Började myset redan i onsdags med en bio. Såg filmen varg med Peter Stormare. En film som för mig betyder lite extra i och med att det är filmat från Valsjöbyn, där min familj har stuga. Såg till och med skymten av stugan våran 2 ggr. =)


I torsdags var jag och karln min ute på picknick i finvädret. Fyllde min fina korg med filt, ost, kex, vindruvor o annat smått o gott. Man må ju passa på att mysa med kärleken sin...

                                                                 
                                                                    


I går morse (i fredags) bestämde vi oss för att vi skulle göra nåt utöver det vanliga, så vi tog en tur till Åland. Vi återkom till Uppsala i eftermiddag (lördag). Så det blev en så kallad "Lillsemester" i Mariehamn. Underbart mysigt! Fasen vad man ska vara nöjd ändå...


                                                             

                                                    

                                                                Liver leker trots allt! =)


(Herr Ågren har varit o stört både mig o karln några gånger under helgen. Vi gör allt för att skrämma iväg den där elakingen... Men anar att han stör mig lite extra under morgondagen....... Typix... Tur att man har en hel del att se fram emot veckan som kommer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela