erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Bygga bo i Skövde...

Publicerad 2007-11-17 16:41:08 i Allmänt

...är min och Olas nya hobby. =) 

Det blir verkligen jättefint! Det är egentligen bara vardagsrummet kvar att fixa plus lite småfix här o där. Förra helgen var jag och Ola i Jönköping och besökte Ikea och Carro & (lamp-)Anders. Vi införskaffade lite smått o gott för att kunna göra lägenheten i Skövde ännu mysigare. Tänkte att jag skulle lägga in några bilder över hur fint det blev med de nya grejerna. =)


                             

Sovrummet - nya nattduksbord, hylla, prydnader, sänglampa, gardinstång
Köket - tavla och taklampa
Badrummet - nytt skåp och prydnader

Visst blev det mysigt?

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2007-11-17 19:09:28

Jag håller med dig jag, ni ser ut att få det riktigt mysigt... Men jag tror allt att några vändor fler till IKEA kan komma att behövas. Mest så att jag får mer trevliga besök... Pussåkram

Postat av: Ma

Publicerad 2007-11-18 20:27:11

Helmysigt! Det där sovrummet måste vara svårt att lämna... Badrummet känns faktiskt lite igen, hm.. .. Snart syns vi. Kul!!! kramar dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela