erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Kan man ha det bättre en dag som denna?

Publicerad 2007-05-22 22:39:19 i Allmänt

  • vaknade med en puss o tårta på sängen 
  • picknick-korgen var fylld med godsaker                                                                                        (synd att inte vädret var med oss... hoppas på morgondagen) 
  • skoldag med uppvaktning o en redovisning som gick galegant
  • tårtkalas med Sanna, Evelina o Ola
  • underbart god middag med min älskling
  • kladdkakebak
  • fika med Jonna, Johan, Emma o Ola
  • många fina presenter
  • många fina sms, telefonsamtal o snigelbrev
  • mycket mys

Helt enkelt kan jag sammanfatta den här dagen med att det inte är helt fel att fylla år trots allt. ;)

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-05-23 12:13:05

tack för igår!! fint fika må jag säga! hade! puss

Postat av: Carro

Publicerad 2007-05-23 14:28:05

En sån dag som jag hoppades att du skulle få, du är den väl värd! Synd att inte jag kunde vara med bara. Men det tar vi igen i sommar ska du veta!!! Puss!

Postat av: Mamma Norbeck

Publicerad 2007-05-24 22:51:49

Grattis fröken och kram på dej.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela