erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Vilken kväll... =)

Publicerad 2007-03-31 11:42:59 i Allmänt

Kvällen började med en mysig tacomiddag hemma hos mig. Jag, Sanna och Evelina. Därefter var det tänkt att vi skulle till Flogsta o festa hos Carro... Men då vi tre sätter igång och snackar finns det ingen hejd... ;) Mysigt! Så vi kom aldrig iväg till festen utan gick direkt till BJ. Där var det lite vin som gällde innan vi intog dansgolvet. Efter en stund kom Carro, Lina och Maria m.fl som varit på korrefesten. Vi dansade fram till tvåtiden och sen drog vi hemåt efter att ha slängt i oss en fet korv. =) Då jag o Evelina entrade mitt lilla hem var det dags att pumpa madrass och som vi pumpade... Haha!

Kvällen bestod av: Mys, god mat, snicksnackande, skratt, alkoholhaltiga drycker, tjejors feta knuffande dansrumpor, sliskiga sluskar, blöt rygg (ser jag ut som en som man ska hälla öl och cider på?), mycket bus!!! =)

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-03-31 11:53:56

Härligt me en sån toppenkväll!!! Hoppas på en sån ikväll jag me;-) kram

Postat av: mary

Publicerad 2007-04-01 11:55:05

Ja, tyvärr ser du ut som en sådan. Och vi andra ser ut som såna som man kliver hälsenorna av, eller som man slår armbågarna i =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela