erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En härlig dag, trots allt...

Publicerad 2007-03-21 20:51:26 i Allmänt

"Bättre en pojkvän i Skövde, än en i Lund..." Vad gör du där och jag här??
Ja, det finns ju faktiskt ett svar... Jag sitter i lägenheten i Skövde o plitar på en hemtenta som ska in på fredag... Var alldeles för dyrt för en student att ta sig hit på fredag. och Ola han är ju i Lund o jobbar. Men i morgon kommer han hem. Då blire mys... ;)

Dagen har faktiskt varit bra... Jag borde ha lagt ner mer tid på min hemtenta. Men jag har gjort en del och det kommer ju en dag i morgon också. Om solen skiner har jag svårt att sitta inne o knappra framför datorn.

Dagen i sin helhet har bestått av:
- lite hemtena (blir mer i morgon...)
- lite solande på balkongen (underbart!)
- en löptur (40 min). Jag såg en hel slänt full av tussilago!
- vårkänslor (det spritter i kroppen tack vare solens värme och de gula blommorna)
- ett varmt skummande bad
- tjockpannkaka
- lite kladdkakebak (mmm...)
- och många tankar på min älskling... Kom hem nu!

181599-4

Njut av våren nu hörrni! =)

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2007-03-21 22:43:13

Din lilla myslurk!! Se till så solen kommer hit å :) Vi måste ses bara du anländer till Uppis!

Postat av: mary

Publicerad 2007-03-21 23:57:39

Löptur, wow! =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-22 09:28:36

det lät inte så otokigt ändå. å vi vet ju alla att den som väntar på något gott... KAN vänta för länge. =)

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-03-22 18:05:25

låter som om du inte har de så tokigt ändå!!! njut av vårväder, här är de typ +1... puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela