erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Tji fick ni tjejer!

Publicerad 2007-08-29 22:18:00 i Allmänt

...hade jag lust att skrika då jag såg hur tåget tuffade iväg igår kväll. Jag hade precis kastat iväg en slängpuss till min Ola, som precis klivit ombord på tåget efter en mysig helg i Lit. Jag gick med ett stort leende på mina läppar, trots att Ola just lämnat mig (men bara för en vecka...). "Jag har det egentligen jäkligt bra. Världens goaste kille har gått och blivit kär i just mig... Tokigt! =) Tji fick ni tjejer. Jag paxade honom allra först! ;)"

Snart är det än en gång dags att packa kappsäcken... På söndag lämnar jag Jämtland igen, för att åka "hem" till Uppsala och ta steget närmare "Fröken Erika". Det känns gruvsamt samtidigt som det känns helt ok. Trist att lämna alla här samtidigt som det ska bli skoj att träffa alla i Uppsala igen. Det tar emot att sätta sig med böckerna samtidigt som det känns bra att jag närmar mig examen allt fortare.

I sommar har det hänt massor... Jag skrev tidigare att jag i sommar inte skulle göra någonting halvdant. Men jag erkänner att jag gjort en sak "riktigt halvdant"... och det är att uppdatera bloggen. Men det är för att jag haft så himla mycket annat för mig, som jag INTE gjort halvdant... =) Skriver om sommarens bravader senare.

Hoppas ni alla haft en grymt härlig sommar och att ni ser fram emot höstens alla mysiga, kalla, värmeljusvänliga kvällar! Kramar till er!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2007-08-31 17:48:23

Det tipset ska jag absolut ha i åtanke, man vet aldrig när reslusten drabbar mig...
Och det är härligt att läsa hur galet kär du är :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela