erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Vilken sommarkväll!

Publicerad 2007-04-15 10:33:33 i Allmänt

Gårdagen var helt underbar! Efter att ha njutit av solen hela dagen var det dags för grillning på studentvägen med Johan, Emma, Sandra, Sebbe o Jonna. Mmmm...

Vid sjutiden hade jag bjudit hit mina nolletjejer för att äta ost o kex, snacka massvis med strunt o dricka lite vin. Hur gött som helst. Det var så pass bra väder att vi kunde sitta ute hela kvällen. Lina hade tagit med "Våghals" (ett sanning o konsekvens-spel). Vi valde att sitta still o bara ta sanningskorten, så det blev en hel del erkännanden. ;) Jonna kikade förbi en sväng o förgyllde vår tillvaro lite extra också. =) Vid elvatiden begav sig Lina o Maria hemåt. Men Jag o Carro kände att natten var för ung för att ge upp, så vi bestämde oss för att köra på en stund till... Vi satt inne hos mig o snackade strunt o hade det gött till ungefär halv ett då vi bestämde oss för att gå ner på stan o göra den osäker! Det lyckades vi verkligen med... Var på Platina o hade gryymt skoj. Tokdans o värme! Vi gick hem då de stängde o jag kom väl i säng vid fyratiden. Är sååå himla nöjd över kvällens olika delar!


image9

En typisk sommarkväll!

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-04-15 11:18:35

Grymt!! Å vet du va de bästa e? De där va ju bara första i raden av många mysiga sommarkvällar som ligger framför oss!! Mer playan i vår du! Ses snart! Puss

Postat av: kat

Publicerad 2007-04-16 23:22:53

vilka lyckans ostar till kompisar du har som får rå om å mysa me re! snart är det min tur!! rings!

Postat av: mary

Publicerad 2007-04-17 17:01:06

NEEEEEEEEEEEEEEJ vad är det där för bild? TA BORT! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela