erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Sjukstuga

Publicerad 2014-03-31 08:02:10 i Allmänt


Vi hade en minst sagt tuff vecka förra veckan. Ola var borta och Lova var riktigt tussig. Tur att jag har världens bästa föräldrar! Tack för all stöttning! Lova är inte helt åter på banan än, men starkt på g. Nu hoppas vi på en bättre vecka! :)

Ola kom hem i lördags. Då åkte vi ut en sväng. Shopping på Jula och Lillänge. Hilda fick en cykel, hjälm, nya ytterkläder. Kul! Vi andra fick också en del. Jag köpte löparskor, cykelhjälm, två bh-ar. Skönt! 

Då vi kom hem skulle Hilda förstås prova den nya hojen. :) Det är fortfarande svårt med pedalerna, men efter lite träning ska det nog gå. Vi hade en jättestolt tjej i alla fall. "Kolla mig, kolla mig!"



Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-03-31 22:59:38

Härligt att Lova börjat repa sig. Usch vad dålig hon var och självklart ställer vi upp och hjälper till! Vad roligt att Hilda fick sin rosa cykel. Den gröna skulle ju momma ha...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela