erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Njuter av livet!

Publicerad 2014-10-12 22:04:24 i Allmänt




Länge sedan jag bloggade... Mycket som händer! Jag har gått tillbaka till att börja jobba efter föräldraledigheten, efter en månad bytte jag jobb (där jag varit 1,5 vecka), badrumsrenoveringen är i full gång och vardagen hemma rullar på, Men trots fullt upp, njuter jag av tillvaron med min familj! Kul att se att Hilda och Lova får mer och mer utbyte av varandra!

Ikväll gjorde jag tjejerna lyckliga genom att föreslå en kvällsfika på Hildas rum. :) Så himla mysigt!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-10-13 23:01:24

Vilka godingar ni är! Myspysar!

Postat av: Anneli

Publicerad 2014-10-14 09:45:31

Vilka fin familj..

Postat av: Bror

Publicerad 2014-10-16 06:28:48

Vad glad man blir när morgonrutinens klickande inte längre visar grubbeltroll. Ses snart!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela