erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Shoppingdate med karln min...

Publicerad 2014-03-01 17:02:28 i Allmänt


Nu är vi på väg hem från Ikea en hel del fattigare i pengar, men rikare då det gäller grejer. Vad kul det ska bli att komma hem och göra iordning Lovas rum! :)

Hilda och Lova har varit hos momma och moffa idag. De hade bland annat åkt snowracer, varit inne i brandstationen och kollat in brandbilarna och hälsat på mommamomma. Mysigt! 

Bjuder på en bild på min stora lilltjej som hux flux fick för sig att resa sig upp mot diskmaskinen igår. Tokfia! 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-03-02 08:43:51

Härligt! Nu får du aldrig vara ifred när du ska packa i eller ur diskmaskinen :)
Hoppas ni hade en bra dag, jag är så avis!

Postat av: Ma

Publicerad 2014-03-02 08:54:36

Vi hade en helmysig dag med tjejerna! Ingen konst att vara med världens underbaraste ungar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela