erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Salongen har haft öppet

Publicerad 2014-03-02 21:31:02 i Allmänt

Ikväll har jag klippt mina kära familjemedlemmar. Hilda klippte jag ganska mycket, Lova några strån (i den så kallade luggen) och Ola som vanligt. Själv får jag vänta till nästa vecka innan jag blir av med lite hår. Ingen här som ville ge sig på det uppdraget... Kanske lika bra. ;)

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2014-03-05 12:55:58

såå söta

Postat av: Evelina

Publicerad 2014-03-05 12:55:59

såå söta

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela