erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Känner mig som en heldegris!

Publicerad 2014-01-15 13:25:52 i Allmänt

Och för er som inte vet vad en heldegris kan jag meddela att det är detsamma som lyckost (fast på norska). :)

Vilken toppendag jag hade igår! På eftermiddagen var min mor här och förgyllde min och tjejernas dag. Mysigt! Och på kvällen var det vår tur att ha vardagsmiddagen med kompisgänget. Vi var åtta vuxna och våra två småtjejer som, enligt mig i alla fall, hade en toppenkväll! Vid 17-tiden kom gästerna. Jag bjöd på "Kyckling under tak" med ris och vanilj-pannacotta med bär i efterrätt. Smaskens! Jag är så glad att jag bor så nära flera av mina bästa vänner nu! Hilda och Lova verkade också trivas i sällskapet. De speedade på tills gästerna gick och somnade på stört vid nio. :) Jag ser redan fram emot nästa middag! Så mysigt att ses och förgylla vardagskvällarna lite. 

Idag har vi varit på Bvc med Lova. Som vi misstänkte har hon inte samma tillväxthastighet nu när hon hela tiden rör sig. Nu är hon till och med mindre än vad storasyster Hilda var vid den här åldern. Så nu ska vi börja äta gröt på allvar. En kladdig process som jag inte bara ser fram emot... Haha! 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-01-15 14:53:10

Hihi, ja nu börjar kladdandet:) gröt blir som klister överallt sen oxå!

Visste du när du började jobba igen? Jag måste bestämma ngt datum så man kan fixa med heroma..(blä)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela