erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En personlig touch...

Publicerad 2014-01-10 22:03:13 i Allmänt

Jag älskar då hela familjen är samlade och då speciellt i köket. Idag lagade vi middag tillsammans. Lova var på golvet och övade på att ta sig framåt. Hilda satt på diskbänken och bidrog med det hon kunde. Jag och Ola gjorde allt för att få ihop middagen och hålla koll på våra småtroll. Ikväll dukade vi även upp efterrätt och satte oss i vårt fina kök och myste. Tre olika desserter dukades fram utifrån vad man gillar (eller äter). Ska bli spännande att se hur desserterna ser ut om två år... :)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-01-12 19:35:33

En ser bättre ut än andra...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela