erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Loppisfynd!

Publicerad 2014-02-02 22:07:09 i Allmänt

Idag var vi på loppis på OSD. Innan vi åkte, berättade jag för Hilda att vi skulle åka till ett ställe som hade jättemånga saker att handla. Jag frågade om hon ville ha egna pengar om hon skulle hitta nåt hon ville köpa. Jaaa! Då hämtade hon en liten väska och jag hämtade 15 kr och lade i en liten plånbok. Stolt tog hon med sig sin väska och höll hårt i den. Vi gick runt bland borden och Hilda köpte två grejer. En bil med verktyg i och en liten sköldpadda. Hon var riktigt stolt! Vi köpte en lampa till Lovas rum. Nu ser jag fram emot att åka till Ikea och köpa möbler till Lovas rum. 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela