erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Mina hjärtan!

Publicerad 2013-10-22 12:58:29 i Allmänt

Det värmer i mammahjärtat då jag kommer in på förskolan och ser Hilda släppa allt och springa mot mig och ropa: "Oa, min Oa!". Hon ger sin lillasyster (som är i min famn) en jättekram! Sedan släpper hon taget innan hon ger henne ytterligare en stor varm kram. Lova brukar oftast sova i vagnen då jag hämtar Hilda, men det här var verkligen kul att se! Det är underbart att se hur Hilda mer och mer växer in i rollen som storasyster. <3

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-10-22 20:57:41

Visst är det härligt!!!

(Jag har inte bytt lösen på min blogg utan det är nåt tjorv bara)

Postat av: Ma

Publicerad 2013-10-22 21:00:47

Goa tjejer som gillar varandra! Sötnosar!

Postat av: Evelina

Publicerad 2013-10-23 10:42:29

Å vad härligt med syskonkärlek

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela