erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Huset

Publicerad 2013-10-22 08:49:35 i Allmänt

För precis en vecka sedan blev jag och Ola husägare. Känns riktigt skönt! Vi har haft fullt upp sedan vi fick nycklarna. En trapprenovering ska göras innan vi flyttar in. En furutrappa ska bli vit med trappsteg i ek. Trappräcke och grindar ska upp... Så onsdagkväll var Ola och min pappa där och slipade heeela kvällen. Sedan målade vi fredag, lördag och söndag. Nu inväntar vi en hantverkare som ska komma och lägga in nya trappsteg. :) 




Vi jobbar på gör att få det som vi vill. Vi ska tapetsera två rum och så småningom renovera ett badrum... Många flyttkartonger är redan på plats! Vad grejer man har! Men jag har redan börjat rensa ut sånt vi inte ska ha kvar. Skönt! Två lådor med köksgrejer som antingen hamnar på loppis eller till röda korset el motsvarande, och än har jag inte rensat klart!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-10-22 20:56:00

Bra jobbat!!! Vad är det för trappsteg ni ska sätta dit då?

Postat av: Ma

Publicerad 2013-10-22 20:59:01

Det blir sååå fint!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela