erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En stor liten tjej...

Publicerad 2013-12-16 21:33:12 i Allmänt

Det händer mycket runt Lova just nu. Hon växer och tar stora steg mot "barnstadiet" hela tiden. Häromdagen var vi på Bvc, för vaccination och väga och mäta. Hon växer som hon ska. Jag var inte orolig... ;) Hon var 65,5 cm och vägde 7,6 kg. Kul då jag jämförde med Hilda i samma ålder, som var 65,5 cm och vägde 7,3 kg. Inte så stor skillnad. :)

Lova har nu fått börja smaka på gröt, minismakisar. Spännande! Storasyster hjälper gärna till. Vi har dessutom tagit in den andra tripptrapp-stolen med bygel, så att Lova kan få sitta med vid bordet. Så mysigt! 


Idag fick vi finbesök och båda småbrudarna mina blev så glada! Viljar, den fina lilla charmören! Carro och Jonna var också här, vilket jag tyckte var jättekul! :) Bjussar på en bild av två små turturduvor. 

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-12-19 07:09:29

Gobitar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela