erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

23 dagar...

Publicerad 2011-09-01 16:29:58 i Allmänt

...av förändring och lycka!

Tänk att det helt plötsligt (eller vi visste ju om det i nio månader) dyker upp ett nytt liv. Den vackraste av de alla! Av kärleken mellan två människor skapas det ett nytt liv. Är inte det rätt häftigt? Jag älskar min familj!



Jag älskar min dotter!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2011-09-01 17:27:59

Det gör jag också! Kram

Postat av: kat

Publicerad 2011-09-22 20:11:35

blir alldeles glad när jag läser din blogg. jag älskar också din lilla familj! kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela