erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Uppdatering!

Publicerad 2011-11-16 15:52:43 i Allmänt

Vilket liv man lever. Jag trivs! =)

Vi har haft en lite tung period i lilla familjen. Pappan har haft mycket på jobbet och mitt i allt så drabbas mamman av den värsta magsjukan hon någonsin haft... Perfekt timing! Bättre timing är att min mor är sjukskriven, så hon kunde se efter Hilda då jag knappt kunde ta hand om mig själv. Tack underbara! Men nu är vi på benen igen, pappan börjar få ordning på jobbet och vi har det bra.

Lillan fick vaccin igår, så hon är lite tussig idag. Men hon är tapper och klarar det bra trots allt.

Bjuder på lite nya bilder. Hilda är ett charmtroll utan dess like. Fortsätter hon så här, får pappa det tufft med grabbarna då Hilda blir tonåring... ;)


             

             

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2011-11-21 07:19:54

Skönt att det lugnat sig och att ni mår bättre, så även Hilda och jag. Börjar jobba i dag. Kram

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-11-29 18:36:27

Så himla söt hon är

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela