erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Mamma&dotter-kväll

Publicerad 2011-11-18 20:16:28 i Allmänt

Ikväll är vi hemma och myser. Pappa Ola är ute på gallej, så vi sköter oss själva.

Då vi kom hem från stan åt Hilda och sen badade hon. Det måste vara bland det bästa hon vet. Efter att hon fått sitt bad och lite massage, satte jag henne i babysittern inne i badrummet. Jag ville också värma upp mig, så jag tog en lång skön dusch. Därefter ville Hilda sova, vilket hon fortfarande gör. Jag har ätit norrlänsk sushi, som jag köpte med mig hem för att slippa laga mat idag. Nu tänker jag äta panacotta och dricka te, innan lillan vaknar och vill äta igen. En lugn och skön kväll!


             

             

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2011-11-21 07:20:49

Mysigt! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela